TT- tråktisdag

Idag har det varit en riktig tråk-tisdag. Och den fortsatte verkligen när jag kom hem också. Plugg plugg plugg säger skolan. Träna hund och ha roligt säger Erika. Men jag antar att ni förstår vad det är som styr- SKOLAN. Betygen sätts vecka 50 och såklart ska ALLT vara klart v. 49. Så nu är det bara att plugga den SUPERSTORA hemkunskapsuppgiften, samt göra klart idrottsuppgiften som bara är för mkt just nu. Dessutom har vi PROV i SPANSKA nästa vecka. Näääe, jag vet inte hur jag ska hinna med. Och dessutom glömde jag just bort, jag har ju matte test imorgon och mattePROV på torsdag. BLÄ!

Ja, jag antar att det framgår hur jag länner och mår just nu....not so good. Tänkte i alla fall följa med mamma på ljusparty "Partylight" ikväll. Det börjar om en halvtimme och mamma har inte kommit hem än, men hon kommer när som helst så nu ska jag fixa lite tills vi ska åka. Det enda bra med en Tråktisdag är att det inte är vilken tisdag som helst. Det är tisdagen den 25 november. Dagen då min månadspeng sätts in på kortet. Jippie...

Jag skulle också vilja ägna mina hundar mkt mer tid än jag gör nu. Men det går inte när det är så mycket i skolan, såklart. Efter nästa vecka ska jag verkligen sätta igång och bry mig mycket mera. Men SM i Junior handling är ju för sjutton NÄSTA HELG! Det bara MÅSTE jag ju träna till...

Fan, fan FAN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0