Shopping

Hej alla glada (och mindre glada också för den delen)

Idag så har jag och min vön Judith vart i Borlänge och shoppat. Det var jätteskönt faktiskt. Jag köpte et5t par skor och jeans till mig själv, och dessutom så köpte jag lite julklappar :D Så nu är jag nästan färdig inför julafton, yes yes yes, det är faktiskt sant! Erika som köpte sina julklappar den 23:e december förra året ;)

Jeansen var i alla fall svarta och supersnygga. Av märket cheapmonday. Tajta som strumpbyxor, men de töjer ju ut sig och om man köper dem perfekta från början blir de pösiga sen...eller i alla fall mindre tajta :P Skorna köpte jag på Wedins och det var ett par DonDonna som hade kostat 700 :- men var nedsatta till 100 :-. Jag har kollat ind em skorna förut men sen så var det liksom inte ngt bra tillfälle att införskaffa ett par sådana skor, så då blev det av nu istället :)

Jag har just kommit hem från en väldigt skön hundpromenad. De är så söta våra vovvar! Sällakap hade jag av mormor, TACK för det! :)

Imorgon blir det dags att duscha Lego och ta bort hans hundbens.dräggel på frambenen. Det är ju värdelöst med hundben innan utställning, men om man fråga Lego, svar- NEJ! Helt underbart med hundben, -även innan hundutställning! Sen ska han väl fönas och pälsen ska bortas ner. Sen ska han trimmas. Men det ska faktiskt bara bli roligt!

Nu ska jag gå och titta färdigt på idol omröstningen, jag hoppas att Johan Palm åker ur...

Puss o Kram. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0