Mattevecka

Idag hade vi mycket matte i skolan. En måndag kan jag inte precis säga att jag känner mig pigg ;D Och så börjar vi dagen med matte klockan halv 9 på morgornen :P

Dagen har i alla fall varit ganska bra, förutom att när jag kom hem från skolan märkte jag att Tio har vattensvans. Divino blev alltså skadad på balansbommen i lördags och dessutom så har Tio nu vattensvans. Stackars Tio... :( Han är inte alls samma vanliga glada vovvs. Jag har aldrig sett han så nedstämd faktiskt! Hoppas att han blir att må bättre snart. Tror att han ska få sova i sängen inatt :)

På onsdag åker mamma och Fredrik till London med ett par kompisar. Mormor och morfar kommer hit och är med oss till på söndag då dom kommer hem om jag minns rätt. Det ska bli trevligt att ha mormor och morfar här :) Men på söndagen åker jag ju till Hammarö. Oj, nu kom jag på, jag måste ju ringa pappa och fråga om han ska åka med mig :) Annars åker ju mormor och morfar med mig. Vi får hoppas att han läser min blogg och ser att vi måste åka klockan FEM på morgonen, alltså måste han gå upp halv fyra för att åka från Hagge halv 5 för att klomma hit så vi packar i bilen och sticker. Jag undrar verkligen om pappa vill det?! Ska ringa ikväll...

Då blir ju adventspyntningen av tidigare än vanligt också. Imorgon ska vi göra det tror jag och det ska bli så mysigt! Just nu har vi bedök av Roger och Anne, de dricker glögg med oss och så äter vi pepparkakor och dricker julmust :) Rogter ska ha ett STORT TACK för att han gick hem och hämtade röd glögg när jag inte tycker så bra om den vita :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0