London, mormor och morfar

Jag och mormor och morfar har just tittat på Bonde söker fru. I eftermiddags åkte mamma och Fredrik med sina vänner till Västerås för att senare ikväll ta flyget till London. Så nu är mormor och morfar här och det är väldigt trevlans :)

Jag och mormor var ute och gick runt halv åtta och det var skönt. Väldigt kallt bara...men det är väl vinter nu antar jag!

Och snart är det den första december, och då får man öppna FÖRSTA luckan i chokladkalendern :) Tiden går så himla fort. Och nu är jag faktiskt på bättre humör också, för idag har jag fått supermycket gjort p´å allt mitt pluggpluggande!!!

Nu ska jag nog gå och duscha, sen ska jag gå och läsa lite... skönt!



På bilden är det söte Tio! Han dreglar lite tror jag ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0