Helgmys och agilitytävling

Så har man klarat av en vecka till i skolan, engelska hela veckan med många nationella prov och flera uppsatser, tusen meningar att översätta till engelska och massa grammatikövningar. Plus ett häfte ojm Nelson Mandela...
Ja, en hel del alltså. Men nu är den över! Engelskaveckan är faktiskt den kämpigaste. Men det funkar och man lär sig ju faktiskt en hel massa grejor måste jag erkänna. Jag har blivit bättre på engelska :D

Ikväll kommer Jessica, Holly och Chelsea hit. En person och två hundqar alltså (person = Jessica) ;) Hon kommer 45 mil bortifrån hit för att tävla agility i helgen i Grängesberg. Det ska bli superskoj faktiskt. Jag ska debutera med Tio i både hopp och agility 1. Valdo ska jag köra i agility 2 och hopp 2, Doivino i agility 2. Divino är ju i trean i hopp och det är bara klass 1-2 i helgen.

Nej nu måste jag faktiskt städa, som jag lovat mamma och Fredrik. Vore inte så snällt att låta bli då, eller hur?

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0