Äntligen helg! :D

Imorgon har vi studiedag :D Så jag är ledig. Och på måndag åker jag till forshaga för att titta på hundsportgymnasiet. Detta betyder att det blir LÅNGHELG för mig! Nu har du hört det roliga, över till det mindre roliga...

Nästa vecka på onsdagen så ska idrottsuppgiften med anpassade motions och träningsprogram in. Det är hälsoprogram till FYRA PERSONER! Supermycket...

Sen på tisdagen eller onsdagen är det matteprov, suck.

På onsdagen har vi också spanskaprov! :O. Jag vet inte ens vad jag ska plugga på :S

Sen på fredagen ska det SUPERDUPERMEGASTORA arbetet in som handlar om massa saker, bland annat att flytta hemifrån och ekonomi m.m m.m.

Nu har jag avreagerat mig lite på det, skönt! Fast det finns faktiskt något positivt med detta också: Erika har pluggat i ganska god tid, så hon kommer idag att göra klart ifrottsuppgiften :D Sen är hemkunskapen nästan klar den också! YEAH! Så den kanske jag också hinner klart ikväll. Matten kan jag nästan och behöver alltså inte plugga så mkt! Då kan jag alltså koncentrera mig på att göra klart idrottsuppgiften och hemkunskapen idag. Sen kan jag bara koncentrera mig på spanskaprovet! YEAH IGEN!

Idag har vi haft matte, det var faktiskt ganska skönt. Vi hade ett test på % och ränta. Jag tror att det gick ganska bra! Och nästa vecka är det igentagningsvecka/fördjupningsvecka, så då får jag säkert tid för hemkunskapen och spanskan då också!

Ikväll ska jag alltså plugga lite, sen funderar jag och Judith på att åka till kupolen imorgon och köpa lite juliga klappar. Har inte ens tänkt på vad jag ska köpa överhuvudtaget än. Men det ska nog gå ganska lätt tror jag. Det är ju roligt i alla fall. Sen vill jag köpa nya jeans och skor. Mamma och pappa brukar säga att jag är en riktig shoppoholic...hahaha. Vad kan dom mena med det? Men det är ju så himla roligt att shoppa. ( Höll nästan på att skriva att det var roligt att plugga, ojojoj ;)

Nu ska jag äta mellanmål och titta på top model repris.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0