Agility

Idag var vi i Grängesberg på agility igen. Tio debuterade i både hopp- och agilityklass :D

Agilityklassen var först på dagen. Den gick faktiskt superbra... faktiskt ! Gick verkligen över förväntan måste jag säga :)Han blev diskad på grund av tre vägran, annars v ar han superduktig och han tog ett helt tolvpinnarsslalom. SUPERTIO!!! :D

I hoppklassen så var han lite trött i sitt huvud kan man säga...haha. Och det var kanske jag också! Men han var i alla fall superduktig och han blev Domarens Val för glädjefylld agility vilket är superroligt! Det syns verkligen på Tio att han har roligt, och det är sant, han är faktiskt ALLTID GLAD! :D

I
Öppenklassen körde jag Valdo. Det var öppen hoppklass. Valdo och jag gick nollade och blev 2:a i klassen :) Superkul verkligen! Och Valdo har gjort 4 riktigt bra lopp i helgen :) Av fyra möjliga!

Imorgon blir det skola, denna vecka har jag matte. Supertrött efter en fartfylld helg, jag ska nog lägga mig tidigt idag!

nattis

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du lägga dig tidigare än vad du redan gör Erika?;D haha

2008-11-24 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0