Tisdag 1 juli

Idag vaknade jag och Judith runt 10.00. Vi hade ställt väckarklocka , annars vet man aldrig när vi hade vaknat ;) Vi sov i husvagn inatt, det var svalt och skönt. Vi gick in och matade vovvarna, sen åt vi frukost och kollade på Notting Hill! Den filmen är bara FÖR SÖT ! Jag kan kolla på den hur många gånger som helst :D

Efter det bytte vi om till bikini och gick ut på gården och spelade badminton, det var superroligt! Vi blev varma och åkte till Nottjärn för att bada. Vi blev snabt kalla igen, haha, för det var inte precis överdrivet varmt i vattnet. Jag och Judith skrämdeupp varandra och berättade olika hemska saker om fiskar och blodiglar. Vi är bäst på att skrämma upp varandra, en merit vi har! :) Den du!

När vi kom hem lagade vi god pasta med skinksås, sen spelade vi mer badminton och sen skulle Judith till crossbanan i Grängesberg för att titta på sin bror. Jag skulle följt med om jag inte skulle träna med Divino. Det gäller att ligga i nu inför U-SM :P



Kommentarer
Postat av: matilda

vad tycker du om min nya bloggdesign?

2008-07-01 @ 20:45:04
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej!

Jag vill bara informera dig om att det finns en nystartad blogg som ger just dig möjligheten att sälja gamla kläder (och andra saker). Istället för att sälja dem via en sida där de tar en avgift för att lägga ut din annons, kan du göra det helt gratis, på buyorsell.blogg.se

Välkommen!









2008-07-01 @ 20:50:44
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0