Junior Handling i Ransäter

Nu är vi hemkomna från en underbar helg i Värmland! Vi sov i Sunnemo, fredag till söndag och under lördagen blev det tävlingar i Ransäter i Junior handling. Jag och Divino deltog och vi blev utplockade i första urgallringen bland de 10 bästa. Men vi gick tyvärr inte till final denna gången. Jag visste inte vad framtänderna på hunden kallades (fy skäms ERIKA). Men nu vet jag i alla fall vad de kallas, så bättre lycka nästa gång! Som utbyteshund fick jag Sandras cocker. Ganska mattekär men den gick ganska bra med mig ändå tycker jag.

När vi kom hem lördag eftermiddag fick Divino bada! Åh, så lycklig han var! På fredagen fick han ju bara sitta i bilen på grund av att Vi bodde vid Calla och Caris stuga med SJÖTOMT! Bra ibland, men inte när man ska på utställning dagen efter :D Men han blev iallafall glad av att bada! Bilder kommer i bloggen!

Kram Erika

www.mysflattar.piczo.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0