Vill ha snö och julstämning...

...för det ska det väl vara såhär dagen innan julafton...eller?! Nu tycker jag att snön vi hade förra veckan ska komma tillbaka, ett vitt täcke som är 3 dm tjockt vill jag ska ligga över gräset imorgon när jag vaknar på julaftons morgon. Men det kanske är att hoppas på alldeles för mycket. Men det kan bli så, det finns en liten chans!

Och julstämningen vet jag inte alls vart den är, hoppas att den också kommer imorgon, för som det känns nu så känns det inte som om att det är julafton imorgon. Jag tror att dagarna har gått så himla fort att jag inte riktigt förstått att det är julafton imorgon. Julaftton!!!

Om en stund blir jag hämtad av mamma och vi ska åka på kalas till Leonora. För idag fyller hon år! :D GRATTIS TILL DIG MIN VÄN!

Ett litet tips på en mysig dryck nu till jul som jag tycker att ni ska prova är varm choklad med mini marsmallows!Mamma fick det när hon var i London så då skulle vi prova det hemma också så att vi andra fick smaka på det, tyvärr har inte jag smakat än men delar med mig av tipset ändå, för jag tycker själv att det låter supermums!

Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig iordning.

Dessutom tycker jag att alla ska se denna underbara film under julhelgen, nämligen Bridget Jones Dagbok. Så himla bra och härlig film!



Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0