SM, inget plugg kvar

Nu har jag haft mitt sista matteprov och jag kan säga att det räckte mkt väl med typ 4 st (; Sen har jag haft muntligt i spanska också, så nu tror jag att det är lugnt ända till jullovet :D På fredag är det lucia också, sen är det brytdag, slutar halv 12. Och nästa vecka är det Elevens val, jag och Jusith har idrott med 2 tjejer till, sen är det bara boys! Typiskt, vi tjejer vill väl också åka skridskor, bowla och gymma?! :D

Och på Sm i helgen var det suiperroligt. Äntligen fick man träffa alla handlers man bor så långt ifrån! Jag gick vidare från gruppen till kvartsfinel. Sen från kvartfinelen var vi kanske ca 25 st som skulle bli 10 st. Och jag gick vidare till semifinal! :D Fick showa in i stora finalringen där jag sedan blev oplacerad. Otroligt nöjd med tanke på klantiga fel i finalringen och att det är mitt första handlingår!

Har bara tävlat 4 tävlingar i handling i år, varav placerad 3 gånger :D Slutade på en 18:e plats på Top Junior Handler!


Idag var vi på stan jag Judith och Peter och Marcus, vi köpte lucialinnen. Men jag hade redan (; Iallafall så glömde Peter sitt när jag han bett mig hålla i det! Så nu ska jag  komma ihåg att ta med det till skolan imorgon! :P

Nu måste jag sova, Judith åkte just hem så det blev sent...

(Nedan: Bild från finalringen på SM i helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0