Plugg

Idag har min dag sett ut såhär: plugg plugg plugg och så ÄNNU MERA plugg... Men jag har fått mkt gjort också och imorgon så har jag ju både spanskaprov och matteprov, sen har jag det gjort! HURRA

Ikväll ska jag kanske hinna med att göra klart det sista som är kvar på hemkunskapen också :) Sen är det bara att plugga rasgrupper och anatomi på hund inför SM som är på lördag... :D Spännande och nervöst! Så ska jag träna med Divino också :) Så det är bara att sätta igång! Jag vet att det känns super när jag är klar!

Dessutom kom jag jusrt på...jag har inte öppnat andra luckan i min chokladkalender än! Måste göras så fort som möjligt. Ikväll ska jag försöka att hinna med och titta på julkalendern också, jag kan ju inte missa en sådan jultradition heller ;)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0