Julgran

Idag har jag pyntat/städat klart på mitt rum och det blev sååå fint faktiskt :) Så nu är jag glad! Dessutom har jag shoppat i Borlänge, de allra sista julklapparna är nu klara, äntligen. Nu är det bara att dricka glögg och mysa fram till julafton...

Jag hoppas att vi får tillbaka den där snön som smälte bort häromdagen till julafton, för det vill jag! Och hundarna också kan jag lova.

Både min och Tios julstrumpa är framtagen nu också, de hänger på garderobshandtaget, i Tios är det ett stort hundben :D Han kommer att bli superglad.

Kanske att han kommer sno det innan julafton och ha sönder julstrumpan?! Inte Tio heller...sånt gör ju inte han ;)


Här är han min lilla pojke (ganska stor i och för sig), väldigt söt! Här som tärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0