Hos pappa

Det blev en härlig dag faktiskt :D. Åkte till pappa vid ngn gång runt 14.00. Då gick vi på stan och sedan tillbaka till Hagge. Träffade flickorna ikväll, trevligt trevligt. Det var Amanda och Göki :)

Jag saknar redan hundarna, det är helt otroligt, men jag sover inte alls lika bar när jag inte har en hund- min hund, i samma rum, bredvid min säng. Trygghet och mys, jag vet att han finns där och att han är det bästa! Men inatt och även nästa natt får jag klara mig utan bästaste och gladaste Tio, men jag kommer att sakna honom i allafall! :D

Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon blir det säkert ganska högljutt tidigt av systrar kan jag tänka mig. Yup vid sju eller ngt ;)

Godnatt, puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0