Härlig julhelg



Min julafton har varit toppen och god mat har det varit. Känns som att jag ätit mest hela tiden faktiskt, både tomtegröt, julbord, julmust, glögg, ris a la malta, skumtomtar, knäck, ischoklad, ja hela köret! :D

Idag har vi vart på jullunch hos georg ich Leena, det var mums. Snart ska vi till Norrbo för att träffas lite igen :) Var ju där i förrgår då Leonora fyllde år, 18 år var det ju :P

Bland annat fick jag ABBAsingstar, superroligt! Har sjungit massor idag :)

Dessutom blev jag ganska full i skratt när jag läste Emelie D's blogg, då hon också fått ett ABBA singatar, det är ganska roligt när det blir så, snacka om att jag blev paff ;D

Nej nu ska jag upp och sjunga igen, Mamma Mia är den jag är bäst på ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mamma mia är jag också bäst på, singstar! hahah ;D

2008-12-26 @ 00:40:27
URL: http://easd.blogg.se/
Postat av: Erika

Mamma Mia vi äger på SingStar Emelie ;D

2008-12-28 @ 16:44:03
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0