Förkyld och trött...

...ändå känner jag mig jätteglad och pigg! För snart är det jullov :D Detta är det enda jag har kvar INNAN JULLOV:

  • Imorgon, nautilus (gymmet)
  • Sen ska vi bowla
  • sedan blir det julmys med rolig film (ingen tråkig faktafilm;)
  • Fredag- sista dagen Avslutning med julshow i aulan...
  • ...sedan betygsutdelning...
  • ...sedan JULLOV :D

Låter väldigt bra tycker jag, och idag har jag bara tagit det lugnt, är ganska förkyld så det är nog det bästa. Men jag var ju med på idrotten i skolan såklart, eftersom att det är mitt val på elevens val. Och ajg kan ju inte vara sjuk innan jullovet?!

Mu ska jag packa träningsbagen inför imorgon, sen ska jag ta hand om voffsi.

Lite bilder som ska liva upp i bloggen:

Jag och Divino     Vackra Tio            Jag och Divino på SM
Divino ovh jag på Int. utställning i Ransäter den 26 juli.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0