Den bästaste julklappen...

...fick jag idag! Eller snarare fick jag inte idag! För jag fick ta bort min tandställning :D Efter tre lååååååånga månader är den äntligen ett minne blott!!! Och det tog bara tio minuter och nu är jag GLAD!

Dessutom har vi superrolig elevensval vecka hela veckan, bara roligheter som gym, bowling, skridskor, innebandyturneringar och annat skoj! Idag har jag t ex varit kingen på skridskor! ;) Och imorgon blir det badminton och annat i idrottshallen.

Just nu sitter jag och Judith och väntar på att maten ska bli klar, det blir makaronipudding. MUMS! Vi är såna kockar, tror vi ska satsa på det yrket, eller hur Judith?! :)

Hundarna mår toppen och jag har mkt mer tid för hundträning och allt annat nu, och snart är det jullov, JULLOV!!!

Puss o kram

Vackra Lego                     Divino badar                   PiFF o PuFF
Divino badar i Sunnemo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0