Mitt nya nyttiga liv

Hej!

Från och med idag kommer mitt liv att förändras en del. I alla fall ett bra tag framöver (om det går enligt planeringen, men jag är faktiskt riktigt taggad). Det ska vara ett nyttigare liv och ett mer hälsosamt. Det är jag, Judith och Anna som hoppat på denna förtjusande idé! Det nya livet började idag!

Vi bestämde okså att vi ska blogga så många dagar i vecka vi kan, där ska vi skriva hur länge vi sovit på natten, vad vi äter under dagen samt hur och hur länge vi motionerar! Det här klarar vi tjejer!

Här kommer min första dag!

Antal timmar sömn: 8 timmar

Frukost: A-fil med flingor

Mellanmål: Ett grönt äpple

Lunch: Pannbiff med potatis, brunsås och ett glas vatten. En knäckebrödsmacka

Mellanmål: A-fil med flingor, ett äpple och russin. En kopp te

Middag: Ris med svamp och köttgryta. Ett glas vatten

Träning: Cyklat 5 km, sprungit 5 km med Tio

Måste säga att jag är nöjd med min första dag och att jag blivit erbjuden både glass och fika men tackat nej! Keep up the good work , till MIG! :D Hoppas att ni har klarat er lika bra girls ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig!

Godnatt

/Erika

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅH, självplågeri! Aldrig att jag skulle palla! |) Visst, jag springer lite då och då, hade tänkt börja cykla med hunden varje dag, men AAALDRIG att jag skulle avstå från godis! Det är ju bara elakt mot sig själv ;);)

2008-09-14 @ 15:40:40
URL: http://precissomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0